Fenomenal dag!

Med tanke på att det har gått tre dygn sen senaste tabletten så räknade jag med att det skulle bli mer motstånd idag. Fast jag har inte märkt av nånting, jag har snarare upplevt en förbättring. Nu får ni inte misstolka, jag tror inte förbättringen beror på att jag har slutat med medicinen utan på mitt förändrade andningsmönster. Utan den förändringen hade det inte blivit någon förbättring. Den där känslan av att nått är fel -den är borta (fast den kommer tillbaka om jag stressar utan att tänka på min andning). Jag känner mig fri. Jag känner mig kapabel. Jag känner mig oövervinnerlig. Jag har alltid kunnat lita på mig själv, att jag ska lösa knipor och grejer men nu känns det inte ens som att jag kommer hamna i så många knipor. Svårt att förklara. Jag upplever inte situationer som så svåra längre, inte på samma vis. Jag reagerar som jag vill, som jag önskar att jag skulle göra, jag blir inte överväldigad, förlamad.

Jag förstår själv att detta är rätt så skört. Att nu när jag belastar mer måste jag verkligen göra mina övningar och verkligen lyssna på min kropp. Jag är all in på detta. Kom igen livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0