Ubbes och min plan för 2014

Nu har det varit så mycket prat om andning hit och ångest dit i de senaste inläggen, nu är det nog med det. Jag har fått tillbaka gnistan och satt igång Ubbe ordentligt. Jag har även hittat en westerntränare inom rimligt avstånd som jag hoppas starkt på. Men Ubbe är inte riktigt igång nog för att släpas med till träning, hur mycket jag än vill, så jag har spenderat tid med att plocka fram lite mål med 2014. Det är lite skillnad från förra årets träning och mål som du hittar här, http://mittlivtillskogs.blogg.se/2013/march/ubbes-traning-och-mal.html 


Ubbes och min plan för 2014.

Mina mål med mig

- mer liksidig
- mer koordinerade och genomtänkta hjälper
- mer kontroll och ordning på westerntyglarna


Mina mål med Ubbe

- ”Stressfri ridning”
- Tre stycken ridbara, påverkningsbara gångarter


Tävlingsmål

- Dressyrprogram Märke 1 i vår
- Dressyrprogram LC i höst
- HUS W&T

- Så många träningstävlingar som möjligt.


”Perfektion kommer inte av att göra mer, utan att göra det man kan ännu bättre”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0