Du måste tillåta dig själv att känna.

Vila så mycket som möjligt
Ta hand om och ge kärlek till djuren
Jobba och göra ett bra jobb

Det är ungefär så mitt liv ser ut just nu.

Inatt fick jag stopp på det rusande maskineriet. Det va inte det minsta trevligt. Känslorna som vällde in var många - många som verkade hurra för att de äntligen fick plats. Men jag är fortfarande relativt lugn. Och förbannat trött. Värken i benen börjar sakta försvinna igen och saker och ting börjar återgå till normala nivåer med en tvist. Jag är påväg att komma ut på andra sidan - en ny uppdaterad version. Jag behöver hitta ett bättre sätt att stoppa stressen när den börjar smyga sig på, uppmärksamma den i tid. Det finns en tid och ett sätt för allt.

Jag börjar känna mig redo. Jag börjar kanalisera, samla, bygga upp och jävlar vilken kraft som cirkulerar i den annars utslitna kroppen. Det känns som jag vibrerar av energier, helande och förberedande energier och ett ännu bredare känslomässigt register, nu när jag är redo för det igen.
 
Come on
Come on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0