Det är faktiskt okey...

Att stanna upp mitt i skouppknytartagen och glo på sig själv i spegeln och tänka;
 
Ja. Jag är faktiskt nöjd med mig själv.
Ja. Jag tycker faktiskt att jag är rätt häftig.
Ja. Jag är väldigt nöjd med den jag är, med den jag blivit.

Förneka inte dig själv. Hitta dig själv. Hitta din väg. Hitta din egna livsfilosofi som följer dig själv och skapar positivitet. Hitta det som gör att du känner dig äkta. Hitta människorna som ser dig för det du är - inte det du önskar att bli, att vara - utan för den du är och den väg du går.

The only person who is educated is the one who has learned how to learn and change.
Read more at http://www.brainyquote.com/quotes/authors/c/carl_rogers.html#yAXZ7s2AQcSvQPOp.99
 
Idag tänker jag. Jag skickar ut så mycket energi till de jag kan, till de som behöver det idag. För att jag kan - bara för att jag faktiskt mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0