Viktiga Vikt Ventiler

Jag vet att jag väger för lite för att klaga i mångas ögon. Jag vet att många kan tro att det är omöjligt att se på mig att jag ökat upp 4 kg utöver det vanliga och att det fortfarande går uppåt. Men grejen är att jag ger blanka fasiken i hur ni ser på saken för jag är inte nöjd med situationen. Går man på en välling tre-fyra gånger om dagen och kaffe så bör man inte öka upp i vikt. Frustrerande! Det är den där neuroleptikans fel! Medicinen! Enerverande!
 
Och det är ytterst personligt hur man ser på saker och ting. Utifrån erfarenheter och hur man använt det. Och jag vet att jag väldigt lätt får fixa idéer och just vikt är en lätt grej att fixera sig på. Jag kan lugnt gå ner 10kg och ändå vara funktionell. Men det är inte direkt vad jag vill. Men det är en lätt fixering att fixera sig på.
 
I alla fall så är det enerverande! Mest för att jag gärna tar en fixering i dagsläget. Ja. Men eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0