Trött!

Jag är helt enkelt för trött. För sliten och för trött! (Vi är alla trötta. Det är fullt normalt att va trött blah blah blah) Jag är så trött att det tar knappt en timma in på dagen så sitter jag med gråten i halsen igen och tappar känseln i fingrarna. Avskyr att va trött och jag avskyr just nu hur det ekar i mitt huvud hur "allting är normalt och man vänjer sig"

Jag diggar verkligen detta med att man vänjer sig och att man knappt kan påpeka hur trött man är (av olika anledningar) förren det blir normalt. Så just nu tänker jag blogga istället för att prata med folk. Så jag slipper allt tjat om att vänja sig, allt är normalt och så jag får tid att inbilla mig att allting löser sig.

Men nu ska jag ta en snabb vila och vara normalt trött och vänja mig vid kraftlösheten! *hysteriskt skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0