Uppdatering!

Jag är förkyld. Igår trodde jag att förkylningen var bättre men idag är det väldigt mycket värre. Förbaskat!

Men vad har hänt sen sist? Massor. Praktiken är igång och den gick bra tills jag blev förkyld. Medicinens alla biverkningar har stannat upp och försvunnit, jag är nöjd med medicinen. Allt det kritiska med Ubbe har vänt och vi är inne i ett positivt skede. Jag har undersökt boende till hösten för hästarna och har bett folk hålla tummarna för oss i mitten av April. Jag har även blivit än mer betuttad i en liten häst. Och jag har sökt jobb!
 
Jag hoppas att det för en gång skull ska komma ett paket med ordning och reda nu i vår. Jag hoppas.
 
Och jag vill veta, vem är det som kollar min blogg varannan dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0