Förändringar

Ja, nu sitter jag i lägenhet. Jag borde egentligen byta blogg, "mitt liv i lägenhet" med 100m till närmaste mack och pizzeria på andra sidan av huset. Så enerverande. Så jäkla enerverande!

Behöver jag säga att jag upplever flytten som en enerverande förändring och med den en påfrestande kris? Jag har för länge sen konstaterat att jag mår bäst av att bo i skogen med närhet till hästarna. Jag är inte nöjd!  Jag vill bo på ett ställe där möjlighet till inkomst finns och likaså möjlighet till ridmässig utveckling. Jag har utbildning och snart även diplom av utbildningen. Jag kan en jäkla massa och mina främsta bra sidor ligger i kommunikationen, motivation, stöd och utveckling. Jag har en tydlig vision om hur mitt liv ska se ut och just nu är jag som mest motiverad att söka jobb som kan möjligöra denna livsvisionen.

En vision där Virserum inte är hemma. Så tills vidare jag inte löser det så jag kan ställa upp en husvagn vid ett stall och använda det som extrahem när vädret tillåter. Jag hoppas ni håller tummarna fortfarande.
 
En vision som kräver att jag söker jobb i rätt delar av landet. Så det tänker jag göra nu. Minst tre stycken och inte sommarjobb. 3 x 3 geografiska ställen.

Jag tar gärna emot tips angående boende och lösdrift (med möjlighet till box) i westernghettot. Till 2-3 hästar beroende på vad mamma känner angående sin grabb. Inget ovanligt dyrt och gärna där hyran kan minskas mot stalljour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0