Snacka om motgångar.

Efter förrförra veckans idiotryck i pluggväg så har jag legat halvt däckad i utmattning och förkylning hela förra veckan. Det är på nippen att dagens pluggande blir lidande i illamående och hostande också men jag ska försöka att allra minst skicka iväg ett par mail för att höra om praktiken. Förhoppningsvis får jag lite mer gjort, vi behöver få in ved och Lilla Ubbe står ju halt i boxen. Varje litet energiryck spelar stor roll. 
 
Nu har jag iaf fått i mig frukosten och ska ut i snöskiten, kolla Ubbe, mocka hos Ubbe, ta in ved. Vi bytte lite så Kajsa-My tar en repa med allt damm på golvet och jag fightar med veden. Kommer bli så SKÖNT att få det lite städat även om jag inte alls ser fram emot att fixa veden själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0