Imorgon blir det sovmorgon!

Jag fick upp min hönätspåle i hagen och den verkade ju funka! Nu är det bara att köpa in bättre hönät och se om de funkar lika bra. Det skulle ju va så skönt om hästarna kunde få fri tillgång på mat men ändå lite begränsat pga att de ska pyssla ut höet ur näten.

Jag har även hunnit med att plugga lite, inte tillräckligt för att jag ska vara nöjd men mer än igår och i förrgår. Det va himla trevligt att prata i telefon med en i klassen som jag har grupparbetet med, det ökar på motivationen! Wohoo, wohoo!

Och nu ska det vara varmt inatt och inget regn, hästarna har en ny, stor, gröngräsig hage så de får faktiskt sova ute inatt. De stod inne lite under tiden jag hjälpte föräldrarna med lite pyssel och satte upp routern i deras lägenhet, så nää, det går ingen nöd på de där två stolltrollen. Det jag skulle komma till är att när jag äntligen får en efterlängtad sovmorgon så verkar jag hoppa i säng en timma tidigare än normalt (dvs, då jag borde komma i säng..). Det får väl bli att läsa vidare i min bok och hoppas på att jag slipper drömma om varulvar som cirkulerar kring mitt hus (jag har ju en vildsvinsträdgård i dagsläget, all ytterbelysning är på för att se om svinen håller sig undan.. och lättare att drömma om varulvar än vildsvin)

PS. Jag bor i det röda huset! Det är så nära-nära till hästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0