Grabbarna i hagen

Ja, det blev inte en typisk pluggardag. Jag försökte verkligen men drabbades av tristesshuvudvärk (påhittat ord som behövdes i sammanhanget) och hittade på annat.

Efter ridturen med Ubbe skulle jag i alla fall in och plugga innan kvällsnattning med Bonde söker fru. Sagt och gjort, jag red runt och kollade en annan hage till hästarna, gav Ubbe sin efter-träning-mat och släppte ut dem i nya hagen som jag såklart var tvungen att fixa lite på innan jag gick in. För att upptäcka hur otroligt hungrig jag var och fastnade framför TVn.

Det är verkligen inte lätt att acklimatisera sig till ett liv här på gården helt själv! Jag måste ha ro att sitta och plugga och dit har jag inte nått riktigt ännu. Imorgon däremot! Då kan jag bara slänga ut hästarna i hagen och sätta mig och eh, eh... plugga efter förmåga. Efter jag fått upp en stolpe i hagen som jag kan testa detta med hönät på... Det borde ju bara ta ett par minuter *visslar*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0