Är så väldigt trött.

Skolpluggandet går sakta framåt. Men det är rätta ordet, sakta.
 
Jag dricker megastark piggelinar-te på ingefära och citron. Utan honungen skulle jag nog bränt upp mitt innandöme, ingefära är ju som ni vet rätt kryddigt. Men jag har inget val, jag somnade med kastrullen på spisen och den kokade 30 minuter mer än den skulle. Så spicy är ordet! Men den fungerar ju lite uppiggande i alla fall. Jag är ju fortfarande vaken.
 
Sen senaste blogginlägget har som vanligt hänt mycket och ingenting. Jag satt på trappen på baksidan kl 20 och tog en cigg, i buskarna 20 meter bort hörde jag hur det festades på äppel och trampades runt. Hej vildsvinen liksom. Precis utanför lampljuset från tvättstugan. Jäkla svin.
Min sovmorgon blev flera dagar med sovmorgon och sen dess har jag bara blivit tröttare för varje kväll som gått. Vet inte vad det är med mig, ju senare jag vaknar på morgonen ju tröttare är jag på kvällen. Jag är inte riktigt hundra som syrran sa angående "jag saknar dig"-inlägget.
 
Ojojoj vad te-glaset vägde! Zzzzz. Jag vet inte. Jag tror jag ger upp detta inlägget och slänger mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0