Plugg.

Jag förstår verkligen inte hur lärarna tänker med att ge oss den individuella uppgiften samtidigt som man förväntas göra de sista korrigeringarna på Del 1 av grupparbetet samt börja jobba på Del 2 av arbetet. Hur fasiken ska man få en vettig överblick av Temat och lägga upp arbetet på ett sådant vis att man inför sista veckan inte sitter med skolångest? Oförståerligt. Dessutom så ingår det i det individuella arbetet att reflektera över kriser man själv har haft. Det gjorde jag ju redan första veckan och jag tänker då inte riva upp det igen NU, flera veckor senare. Så det kan hon glömma, läraren. Jag har reflekterat och hade jag vetat att det var en del av den induviduella uppgiften hade jag skrivit ner det. Men nej, det visste jag ju inte.
 
Ja. Jag är bitter. Och jag tänker vara det här en stund på bloggen.
 
Egentligen ska jag skriva om Freuds och Piagets teorier och skriva ner kopplingar till den där "gamlingen" som vi skriver arbete om. Men det går inte som det ska. Jag blir bara flyförbannad när jag öppnar böckerna. Det är säkert något jag kan kika på som Freud kan förklara med sexuella och aggressiva behov som ska tillfredställas. Aggressivitet i alla fall. Det vore väldigt skönt att slänga in böckerna i elden och skylla på vildsvinen eller liknande.

Jaja. Allt blir bättre av att sura en stund och väcka upp björnen som sover. Nu håller jag bara tummarna på att resten av gruppen okeyar detta samt läraren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0