Tappsko på mitt kära barn.

Som att det inte är sjukt nog att Olivia är rundskodd, nu har hon fått sin första tappsko med. Det är det jag säger, det enda hon inte har är "åldern inne" för allt detta.

Jag upptäckte det, reagerade och när hon stod inne i boxen igen så dog jag. Extrem huvudvärk, en känsla av "nu dör jag" och en puls på 130. Sen minns jag bara handlingar och "nu dör jag" i 40 minuter. Jag känner en viss känsla av chock just nu.

Borde jag sjukskriva mig? För en häst? "Men det är inte därför du mår dåligt."

Samtidigt så kan jag göra ett BRA jobb och jag mår bra på jobbet.

Borde jag skaffa betablockerare?

Samtidigt så mildrar det bara symptomen och skjuter upp problemet.

Ungefär som att sitta här med en whiskey och kedjeröka när jag kan gå upp till mamma och pappa.

Förstår ni hur viktigt det är för mig att skriva? Nu går jag strax upp till mamma och pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0