Envishet i dubbel bemärkelse.

Fan fan fan liksom. Låt mig slappna av. Sluta rusa. Sluta stressa. Jag både andas, vilar, äter och har slappnat av i skallen. Så häng med, för bövelen, och SLAPPNA AV. Fan, ska det va så svårt för?

Jag vet ju vad som stressar upp mig men jag kan liksom inte lösa allt genom att knäppa med fingrarna och vips har allting ordnat sig. Nu är det dessutom helg, det finns inga mer öppettider att fixa saker med heller. SÅ SLAPPNA AV FÖR I HELVETE.

Detta är liksom inte ångest. Detta är min kropp som har stampat plattan i mattan och är påväg vemfanvetvar. Jag är inte psykiskt labil, jag mår inte psykiskt dåligt - ännu. Jag klarar det ett tag till men

det
måste
sluta
snart.

Fysiskt ger jag snart upp och mentalt är jag en jävla superwomen. Men jag kan inte särskilja på det.

Plan för helgen är vila, vila, göra trevliga saker och vila. På söndag är det bättre. När det kommer till mig, då ger jag fan inte upp och sätter mig i ett hörn. The story of my life!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0